Prinsessa på ärten

inatt ska jag ÄNTLIGEN få sova i sängen igen. nu när jag kan röra mig hyfsat felfritt är det inte mer än rätt att flytta in i sovrummet igen till min älskade. 

har tyvärr inte kunnat äta så mycket idag då allting kommit upp igen. beställde hem en sallad men fick endast i mig ett par tuggor, som jag, peppar peppar, fått behålla ett par timmar nu. så jag känner mig fortfarande svag i kroppen, men på ett helt annat sätt såklart. 

en annan sak jag kommit på de här dagarna när jag inte kunnat gå, stå eller ligga utan en smärta utav dess like, är att man tar dem här sakerna för givet. idag har jag stått rakt upp och ner här hemma bara för att jag kan. har legat på golvet, suttit på golvet, bara för att jag kan, och jag har uppskattat det ska ni veta! 

jag hoppas att det håller i sig så att det inte vänder igen, då bryter jag ihop. igår när j hjälpte mig in i badrummet för att kissa, skrek jag över hela grannbyn att jag inte skulle överleva det här. så ont gjorde det. 

jaja, nu ska jag inte tjata om det här mer. jag är bara så glad att jag kan röra mig igen :} 

helt orelevant bild, men han är ju en världens finaste grabbar, så varför inte liksom? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0