Önskar en stekpanna i huvudet, tack!

inte en hel natt har jag fått sovit sen i tisdags. vaknar vid 3.00 varje natt när medicinen börjar gå ur kroppen, och kan inte somna om förrän 5-6tiden. 

vaknade till vid halv8 imorse och hade sådan panik så j kom springandes och hjälpte mig att stå en stund för att avlasta ryggen då jag legat ner sen i fredags. 

får försöka klara av den här dagen så gott det går, så får jag ringa imorgon. antingen om jag kan få starkare medicin eller om de tar emot mig imorgon redan för eventuell operation. kommer ej överleva ända till torsdag. inte som det känns nu i alla fall.. det är helt sjukt hur sakta dagarna går när man har såhär helvetesont! 

har för stunden lyckats lagt mig på rygg utan att det gör för ont. har dragit igång djungelboken, fått i mig två korvbröd och lite hallonsoda, som jag än så länge fått behålla. känner att ögonen blir tyngre och tyngre. ska nog försöka sova lite nu igen. tog smärtstillande för en stund sen, och de har nog börjat kicka in nu. 

jag är i alla fall väldigt glad över att mitt hjärta tar så bra hand om mig. man ser på hela honom hur orolig han är. jag är så lyckligt lottad som har honom! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0