Nu är hösten här!

nu känns det verkligen som att hösten är här hörrni! det regnar verkligen konstant! men, jag tycker faktiskt att det är lite mysigt när man hör hur det smattrar mot tak och fönster. 

igår var det återbesök på sjukhuset för min del. läkaren tyckte att det såg fint ut och att svullnaden skulle lägga sig så småningom, SKÖNT! dock har det blivit i och med allt det här en liten iflammation i en lymfkörtel nu. hade inte så ont igår men idag är det tyvärr värre. jag är som tur är inte mer svälld än igår, tror nog att det mest beror på att läkaren tryckte så hårt på körteln och att det är därför jag känner av det idag. 

ligger för stunden i sängen och myser med Alexander. gäller att passa på när jag ändå är sjukskriven hela den här veckan :} ska väl ta mig upp strax och äta lite frukost. sen står faktiskt städning och tvättning på schemat. var ju inte kapabel till det förra veckan, så det får jag göra nu istället :} 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0