Lediga dagar

fick lite ledigt från jobbet ons-fre denna vecka, och det har varit fantastiskt skönt måste jag säga! dock har jag klivit upp halv7 för att skjutsa j till jobbet så jag kan ha bilen. men det har faktiskt varit skönt att kliva upp i tid också. har ju faktiskt vilat mitt på dagen, så det har inte direkt gått någon nöd på mig. 

igår var jag till läkaren för att få mer medicin och få mer koll på astman. det slutade med att jag gick därifrån med en ny medicin + den gamla. har dock inte hämtat ut dem än, tänkte åka och göra det strax. efter läkaren åkte jag hem och vilade ögonen lite grann innan jag satte igång med att städa hela lägenheten. kom inte ihåg när jag dammsög senast så det var på tiden vill jag lova! på kvällen åkte jag iväg och köpte en sadel till mollybus som hon ska få till sin trähäst :} 

idag klev jag upp halv7 igen med j. skjutsade honom till jobbet och när jag kom hem började jag baka tekakor till frukost. de blev faktiskt väldigt goda! somnade till en stund efter frukosten innan jag åkte ut till hästarna. nu när jag kom hem slängde jag ihop lite colasnittar. inte för att vi äter särskilt mycket kakor, men jag lär ju roa mig med något?! ska strax åka och hämta hem j. 

imorgon då? vad ska jag göra då? har dumle, men det tar ju inte hela dagen direkt. kanske ska sätta mig och läsa en god bok? känner att jag inte kan baka mer i alla fall för det har vi nog inte plats för. om inte tekakorna tar slut då så jag får göra nya. haha, kanske skulle sparat kakorna till imorgon. haha, jaja. något lär jag väl kunna sysselsätta mig med! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0