Ledig fredag.

som sagt, ledig fredag, och det är så himla skönt! just nu ligger jag i sängen med värmekudde och äter korvbröd med ketchup, haha! 

annars då? en annan har ju lyckats dra på sig en infekterad körtel. det gör lika ont som det låter kan jag säga. äter antibiotika i hopp om att det ska försvinna. ser inte direkt något ljus i tunneln ännu. därav att värmekudden är min bästa vän just nu! 

tänkte faktiskt ligga kvar här en stund, bara för att jag kan. sen tänkte jag gå ner på stan sen och köpa mig en smoothie, känner att jag behöver en vitaminboost, och så hade de ju även börjat med en ny smak som jag bara MÅSTE prova. därefter ska jag ta bussen ut till mamma och pappa. titta till katterna, göra en brasa och läsa en bok faktiskt. så ser min fredag ut. 
HADEEEE! 

har även lyckats fått långt och framför allt så himla mycket hår! *nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0