Karma?

jag lär ha gjort något så bedrövligt mot någon eller nåt. första veckan hade jag infekterad körtel, förra veckan var jag hemma för återhämtning och återbesök på sjukhuset. hinner inte ens bli bra igen förrän jag blir sjuk. vaknade med en dunderförkylning och risig mage imorse, som tur är ingen feber, än så länge! och som grädde på moset kom även den efterlängtade mensen också.  kul liksom.. 
har dock inte råd att vara hemma från jobbet, så det blir till att kliva upp imorgon och genomlida en dag innan det är helg. 

med lite tur kanske jag är lite piggare imorgon? *hoppas*

en bild på mig och nicean när vi red i en godkänd ritt och fick personbästa i järbo och fick åka hem med en rosett :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0