Bartolinit

var tvungen att åka in på akuten igår, hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. det är väl inte direkt bättre idag. går på antibiotika och smärtstillande. kan endast ligga ner i fosterställning och kräks mellan gångerna. en dröm hörrni! 

näe, fyfan! det här är bland det värsta jag varit med om. kan inte gå, sitta och knappt ligga ner. sover i soffan för att jag varken kommer i eller ur sängen. hinken står även här bredvid. 
jag lär säga att jag tycker riktigt jävla synd om mig själv faktiskt. hoppas att det går över snart. har ett återbesök inbokat på torsdag på sjukhuset. jag hoppas verkligen att det lagt sig till dess. men just nu ser det som sagt inte ljust ut. FY HELVETE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0