Äckelvarning och total lycka!

hörrni! den har spruckit! har aldrig varit med om något så äckligt, men det gör inget, för nu har jag inte ont längre! haha

vaknade en timme efter att jag somnat av att jag hade så ont i ryggen och var tvungen att vända på mig, som inte gick för just då gjorde det brutalt ont. men kände efter en stund att "trycket" lättade och att jag kunde röra mig mer och mer. 

men som sagt, riktigt jävla skitäckligt är det i alla fall. hinken står alldeles bredvid för jag känner hur magen vrider sig av bara tanken på det. hehe. lite nattsnusk såhär en söndag. förlåt hörrni! var bara tvungen att skriva det. helst av allt vill jag väcka j och berätta, men det får vänta till imorgonbitti minsann :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0