wohoo

efter många om och men har jag bikinin hemma. skulle komma i fredags, men då var jag tydligen inte tillgänglig, (?) och så skulle den komma idag, men då var jag tydligen inte heller tillgänglig, trots det att jag praktiskt taget satt vid dörren hela dagen utan att en enda människa knackade på dörren. kan säga att det var en mycket otrevlig moa som ringde till kundtjänst, TVÅ gånger! jävla FedEx och posten ... 
MEN, den satt perfekt i alla fall!  blev mest förvånad över hur bra den höll flickorna på plats, men så är det väl när man lägger lite pengar på det. det enda som återstår att se nu är om det blir väder igen som tillåter bikini. ser dock mörkt ut just nu ... 

jaha, annars då?? känner mig för övrigt osynlig. ni vet den känslan? får väl se om det blir bättre eller ej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0