Känslomässigt instabil?

lite som rubriken lyder. humöret svänger snabbare än vad jag hinner med. glad - arg - ledsen - likgiltig, och så börjar allt om igen. det är riktigt påfrestande ska ni veta. både för mig och de nära runt omkring. och hur mycket jag än försöker göra något åt det, så går det inte. jag kan inte rå för det, det bara kommer ... 

säger dumma saker, osäker på mig själv. vart har det här kommit från? har jag alltid varit såhär?! 

jag hatar att vara så beroende som jag är. det här har kommit på senare tid. kan verkligen inte minnas att jag känt såhär förr? för någon! men det gör jag nu, och jag måste helt enkelt lära mig hantera saker bättre, innan det har gått alldeles för långt. 

kvällstankar en lördag, härligt va?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0