Första dagen på det nya året.

& jag är bakfull. mer bakfull än vad jag förtjänar! faktiskt ... 
men jag hade en jättebra dag/kväll igår så bakfyllan kvittar. började dagen med en tur på hästryggen, väldigt skönt må jag säga. när jag kom hem blev det hopp in i duschen och sen en tupplur på det innan jag började med nyårssuppén. 

förrätten bestod utav en härlig bruschetta, gick i ganska snabbt ändå. varmrätten fick bli en härlig plankstek med ett glas rött. och sist men inte minst, efterrätten - hemmagjord pannacotta med bär. en helt okej middag ändå, och jag tror bestämt att jag fick godkänt utav Johan ;}

i alla fall. när maten var uppäten och vi var mätta och belåtna, blev det lite bingolottospel, och nej, vi är inga pensionärer. jag vann hur som haver en hundring, så fick i alla fall tillbaka mina pengar :} 

robin & mariette kom förbi och firade in året med oss. riktigt trevligt hade vi. satt och surrade och hade vickning ända in på småtimmarna. slutade med att vi gick och la oss kl6 imorse. haha, kommer inte ens ihåg sist jag var vaken så länge ...

nu blir det i alla fall bakismat som väntar - onlinepizza - lätt bästa en dag som denna. blir med andra ord inte många knop gjorda idag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0