Sjuk...

imorse vaknade jag och var tydligen dyngsjuk.. kan inte andas, snorar, ögonen rinner, feber och ont i huvudet. yes, fan va roligt! 
så idag lägger jag träningen på hyllan och kurerar mig. jag som hade tänkt simma några längder idag för att sen låta kroppen koppla av i bastun ett tag. men ibland måste man ju tydligen lyssna på kroppen också. skulle äta frukost imorse, men insåg ganska snabbt att jag varken hade matlust eller några som helst smaklökar som fungerade så som de bör ...

ska istället försöka ta mig upp ur sängen om en stund och städa undan i lägenheten. ser ju ut som ett riktigt bombnedslag så tänkte överraska hjärtat lite till han kommer hem från golfen. 

så, nu ska jag gå och dricka lite enchinagaarden och bli frisk tänkte jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0