Mor&dotter dag

Idag har det varit en rejäl mor&dotter dag må jag säga! Började dagen med en tripp till arlanda och släppte av papsen. sen blev det vidare till uppsala där vi kikade in på lager157 för att sedan kila över till ikea. helt sjukt, deras ta-själv-lager var typ lika stort som hela ikea här hemma. 
påväg hem stannade vi till och käkade lite thaibuffé till lunch. 

så, jag kom åter hem till gävle med en tröja, mössa, vantar och nya sänglampor = nöjd moa.

nu sitter jag hemma hos mamsen med staffan i knäet och myser. har precis ätit en god sallad med salami och nu blir det en kopp kaffe på maten. blir kvar här ute en sväng och myser eftersom mannen min inte är hemma i alla fall. 

en bra värdefull dag har detta varit. så jag är nöjd. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0