Massage för en gammal kropp.

sjukdomen hänger i sig fortfarande. när jag vaknade kände jag mig faktiskt pigg och tänkte att nu jäklar! det hann gå ungefär 15 minuter innan jag insåg att det bara var mindfuck från min sida som slutade fungera...

sitter för stunden i soffan och håller på och avlider lite grann. nu har gårdagens sjukdom även utvecklat ont i öronen. tvättstuga har jag åh, så det är sådär härligt i kroppen när man kommer upp igen. 

annars så har jag äntligen tagit fingrarna ur och bokat en massagetid för den här gamla sketna kroppen. 24 september, 35 minuters halvkroppsmassage för rygg och nacke. ska bli så jäkla skönt! fick ju presentkort när jag fyllde år så det var ju dags att boka nu då kan man tycka. 

jaa, får hoppas att jag blir lite piggare till imorgon då det vankas både jobb och skola. har inte råd eller räknehuvudet för att vara hemma imorgon. i med massor av vitaminer, Alvedon och nässpray nu så jag kvicknar till. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0