Jobb, skola, fixa mat, måla, laga mat.

jaa, som rubriken då lyder. började dagen med jobb, sådär härligt ni vet? (haha) sen direkt till skolan för att bli ännu mer nervös inför provet på måndag. kommer gå åt helvete... 
i alla fall, kom hem, slängde ihop smeten till maten så det står och drar sig nu. har precit rengjort inne i garderoben för där ska jag minsann börja grundmåla alldeles strax. därefter blir det till att laga maten. en fullspäckad torsdag med andra ord. tänkte även försöka hinna byta sängkläder och duscha. 

annars då? på lördag åker jag till Arlanda en sväng och vänder. följer med mamma som sällskap då pappsen ska skjutsas dit för att flyga till turkiet. jaa, så det är det som händer just nu. kanske hittat en liten pålle att skrutta omkring på också. får se om jag får svar snart, hoppas! 

träningen ligger just nu lite halvt på hyllan då jag inte känt mig riktigt pigg än sen jag blev sjuk. men så snart jag inte blir slut av att ta hissen ner typ så är jag igång igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0