I feel so high.

onsdag & jag har precis kommit ut från fjärran. det blev en timmes simning + lite bastu idag. och till min förvåning dök michelle upp i bassängen, så fick lite sällskap där på sluttampen. länge sen vi träffades så jag uppskattade den lilla härliga pratstunden vi fick. 

nu sitter jag utanför fjärran och väntar på att min man ska komma och plocka upp mig så vi kan handla till maten. fick sånna plötsliga cravings efter wok idag, så det får det faktiskt bli. 

annars då? jo, jag är faktiskt ganska nöjd över mig själv att jag ändå har hållt i träningen så pass bra som jag ändå gjort. *stolt_tjej_* kommer kännas ännu bättre sen när man kan utöka träningen och orka ännu mer. 

nybadad -&bastad härlig tjej!



Kommentarer
Postat av: Jjustdoit

Den uppskattade jag med :)
Det får vi göra om :))

2013-09-11 @ 20:15:42
URL: http://nattstad.se/jjustdoit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0