Hälsolördag.

Idag började jag denna härliga lördag med en frukost bestående av ett äpple, ett ägg och fyra finn crisp samt en kopp kaffe. Efter det cyklade jag iväg till stigslund och tog en pw med anneli på 5,18km i spåret innan jag cyklade hemåt igen.
Väl hemma gjorde jag iordning lite smet till kesoplättarna som skulle få bli min lunch. Medan smeten stod i kylen en sväng passade jag på att ta en dusch för att sen plocka iordning i köket. Stekte plättarna och har precis ätit de tillsammans med lite hallon. MUMS!

Ligger just nu i soffan med en paltkoma utan dess like och kollar på cartoon network. haha! ska ta och sätta mig och läsa lite grann strax, men måste bara smälta maten lite grann.

Känner mig ändå ganska nöjd över att jag faktiskt tagit tag i mig själv nu, efter många om och men. Men det är faktiskt så jäkla mycket lättare nu när jag ändå har anneli med mig, så man är två om det. Och även fast vi inte gör allt tillsammans med träning och mat så hjälper ändå de här små turerna i veckan så jäkla mycket!

Så, förhoppningsvis kommer jag nå ett mål om jag fortsätter på den här banan. Märker faktiskt att jag känner mig mycket piggare, gladare och att jag även sover bättre på nätterna.

Igår skulle jag sprungit hem från jobbet, men då jag fick sån sjuk jävla mensvärk valde jag att stå över det. Vilket då innebär att det får bli en springtur imorgon istället eftersom min vilodag blev igår istället för imorgon.

Bara så ni vet liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0