Förkyld, igen ...

jag förstår inte riktigt. vaknade imorse och var sådär totalt igentäppt igen, och ögonen rinner de åh! jag förstår inte varför jag blir såhär på helgerna ... sjukt

i alla fall, har inte hört något än men jag håller verkligen mina tummar, och jag hoppas att en del av er gör detsamma. om det nu blir som jag vill måste det tydligen inhandlas en hel del nya grejer, då jag upptäckte att mina skor var trasiga, chaps behövs så jag får mer stöd. nya byxor och en höstjacka. haha. skönt att jag redan börjat planera utan att ens veta hur det blir. 

men ja. förkyld igen och jag blir så leds. ska kanske ta och vila en stund nu så kanske man vaknar lite piggare. har ju redan karln som ligger och sover på mig, så varför inte liksom? 

ikväll ska vi köra på en dejt och käka på church street, lycklig tjej* 
haha! bara så ni vet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0