Dumle

idag var jag och provade dumle, som jag nämt några gånger. en alldeles fantastisk stor herre i sina bästa år. han var verkligen jättetrevlig, och även så ägaren! så nu håller vi tummarna allesammans att jag får spendera lite mer tid med honom, komma ut och få lite sinnesro så jag kanske kan bete mig ibland.

annars då? snart drar vi till Gran Canaria för att bara vara människa en vecka, få lite sol&värme på den här trötta kroppen.
förutom det, så är jag sådär leds nu igen. sådär leds så jag känner att jag bara kan försvinna in i mig själv och må som jag gjorde i våras. försöker allt jag kan för att förhindra det, pratar med j så fort det är något, så fort jag känner att jag får den där känslan i magen igen. så det är ju bra, det är bättre än sist när jag inte sa ett ord. 
det ska bli skönt att åka iväg, släppa allt och bara leva i en drömbubbla ett tag. komma hem med ny energi. 

ja, jag längtar. och jag hoppas verkligen att jag får pållen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0