Det går bra nu.

igår fortsatte jag min hälsolördag med sushi till middag och så tog jag och hjärtat en promenad längs ån och kollade på lyskväll en timme.

idag. så vaknade jag och var förvånansvärt pigg faktiskt. gick och värmde på kesoplättarna som blev över från igår och åt det till frukost med lite hallon. sen tog jag mig faktiskt ut och sprang. 4,64 km rikare, sen stannade jag även vid maskinstationen som finns i boulongern och körde på med 100 situps. kommer ha en träningsvärk i magen imorgon utan dess like känns det som.

nu ska jag ta och slänga ihop lite tvätt och springa ner i tvättstugan. härlig söndag ändå!

ni får ha överseende med att jag skriver varenda dag nu så fort jag gör något, men jag känner att jag måste göra det till jag kommit igång på riktigt. annars är det så lätt att ljuga för sig själv ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0