1,5h i bassängen!

åkte till fjärran direkt efter jobbet idag och simmade i 1,5 timme. såg ut som ett russin när jag klev upp. men satan va skönt det var! dock hann jag aldrig slänga mig i bastun då tiden rann iväg lite grann. tur att man köpt kort där nu så man kan utnyttja bastun vid andra tillfällen.

hur som haver. simmade som sagt 1,5 timme, cyklade hem och lämnade cykeln och gick vidare mot affären. så, jag är helt slut nu. ni vet sådär härligt trött som man blir efter man rört sig. sitter för stunden och väntar på att min prins ska komma hem så vi kan äta lite mat.

det känns i alla fall som att det går framåt nu med motivationen. känner mig mycket piggare om dagarna, lättare liksom. det är verkligen tid att hålla kvar vid det här nu. och det gör det faktiskt lite lättare när man har en lite varierad träning. det blir liksom inte samma, samma hela tiden:)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0