I put my heart in your hand.

midsommarhelgen var fin, mer än fin. riktigt skön måste jag säga, även fast den var lugn så var den riktigt, riktigt skön! bra sällskap, god mat och gott att dricka. dumt att klaga liksom. 
slut på semestern är det också. bara tre veckor kvar till nästa två veckors ledighet. skön-t. 

vaknade i alla fall imorse med jordens utslag över hela (!!!) kroppen. vet inte vart det kommer ifrån heller. tog i alla fall en tablett på en gång så det försvann skapligt under dagen, men tror ni inte på själva fan att det kommit tillbaka nu då?! jag blir så leds på mig själv och mina jävla allergier. så har tryckt i mig ytterligare med medicin nu, så det försvinner väl förhoppningsvis om ett tag. hoppas bara att det inte är på grund utav alexander, för då bryter jag fan ihop. fast verkar konstigt det också att jag skulle reagera på honom nu, efter ett halvår. jaja, får väl se om det blir ytterligare ett besök på hc inom den här korta tiden ...

hade planerat att städa upp här hemma idag, men jag orkar verkligen inte. råkade ju somna på soffan efter jobbet, vaknade klockan 7 (?!), så sov i nästan 2 timmar. trött tjej* 
så näe, och nu orkar jag verkligen inte börja plocka upp. tror jag. har ju precis käkat, så nu känner jag bara för att sitta och vänta på att allt det röda ska försvinna. ta en kall dusch och kyla ner kroppen lite grann, så det slutar klia menar jag. 

annars, så får jag en ny telefon på lördag. inte en sekund för tidigt. får hoppas de har grejerna hemma bara. tänkte typ springa ner dit på en gång när de öppnar. så leds på att vara oanträffbar (säger man så?) nu. bara drygt när verkligen ingenting vill fungera. 
näe, nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan jag hittar på en anledning till att jag inte orkar göra det heller. senare kommer pojken min och myser lite grann :} 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0