Winter howling at my face.

jag har kommit fram till att jag kan vara en riktigt arg person. långsint dessutom. vill ju inte vara det egentligen, men kan liksom inte göra något åt det. jag har försökt, men dessvärre inte lyckats. som idag till exempel. var på bra humör på förmiddagen, sen blev det en tvärvändning och sen var det kört. vissa personer kan verkligen få mig att koka, som att det brinner i mig liksom. verkligen skit-jävla-jobbigt. 

nu är jag i alla fall på bättre humör. har hunnit vila en stund, och så börjar det ju faktiskt närma sig helg och lite semester (om min vilja går igenom). hjärtat kommer och hämtar mig om ett tag, ska åka till järvstaskogarna och grilla. lite kan man ju lyxa till det en onsdag som denna. måste bara hoppa in i duschen, vilket jag borde gjort för en halvtimme sen. jaja.

annars är det inte så mycket mer intressant som händer. jag mår bra, riktigt jäkla skitbra mår jag! det är sommar, snart semester igen, i helgen tar jag en tripp till lager157 och livet flyter bara på ordentligt bra. så ja, det är dumt att klaga.  

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0