svensk sommar ...

... består blandat av sol, regn, åska, blixtar, sol, spöregn osv. ligger just nu nerkrupen i sängen. har legat här ett tag med täcket över huvudet. jag HATAR verkligen åska och blixtar, innerligt HATAR det. #livräddtjej som tur är har jag haft mannen i mitt liv bredvid mig hela tiden, jag har nästan bokstavligen talat krupit in under skinnet på honom. ja, ni förstår kanske vart jag vill komma med det här. livrädd har jag varit i alla fall, och så glad över att jag haft sånt bra sällskap hela dagen ❤ ska försöka väcka liv i hjärtat nu så vi kan börja planera vad vi ska äta. snorhungrig just nu, och om vi måste handla så är det lika bra att göra det nu medan det är uppehåll. var bara det jag skulle säga. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0