Never say never.

ååh, ligger just nu i soffan som ett slakt med hjärtat mitt ❤ vi mös till det idag med lite tacos till middag. blev så fruktansvärt sugen på det idag så det var ju helt sinnes. mår magen bra, mår människan bra, om man säg. börjar bli sjuk nu också tror jag. helvetes-jävla-skit-neger-pulla va leds jag blir! nu när man är 9 arbetstimmar ifrån semester liksom ... fatta man ju. men tänkte köra på en liten kur av mindfuck så ska ni se att jag mår bättre inom en snar framtid. hade en utlandsresa inplanerad nu till nästa vecka också, men vi kom överens att vänta med den till hösten istället när vi verkligen har råd att åka. vill ju liksom inte leva på vatten de närmsta månaderna. så vi får väl se vad semestern har att erbjuda istället då. kan ju lova att jag ska sova ut ordentligt. i alla fall de första dagarna så man kanske kan vara lite piggare, istället för att behöva sätta tandpetare mellan ögonen för att ens kunna hålla de öppna. ska väl ta och försöka vara lite social nu innan det är dags att hoppa ner i loppkorgen. skadar ju aldrig att försöka.. peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0