Molnen har dragit förbi.

idag har jag varit på en liten roadtrip med mamsen och papsen. vi satte oss i bilen imorse och styrde ner mot eskilstuna. varför undrar ni då? jo, för jag ska säga er en sak. åkte faktiskt ner till parken zoo som ligger där nere. och jag var som ett litet barn på julafton bland alla lejon och tigrar. sen var det ju självklart en massa andra skitcoola djur - såsom surikater, fiskarkatter, krokodiler och miniatyrhästar bl.a. :} jaa, jag var som ett litet barn! svängde in på burger king påvägen hem, vilket bara gjorde min dag ännu bättre! väl hemma i lilla gävle igen så kom mannen min hit så vi tog en sväng till forsby och kastade oss i det (bokstavligen talat) iskalla vattnet. men skönt var det i alla fall att svalka av kroppen lite grann efter den här stekheta dagen. & nu är jag ensam. förutom alexander då som ligger här och sover bredvid mig. hjärtat drog iväg och drack lite öl medan jag stannade hemma. kan knappt hålla ögonen öppna, så tänkte väl krypa ner i sängen nu. det har varit en lång och skön dag, som ska avslutas i tid i loppkorgen. jaa, det var väl egentligen bara det ... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0