Kom tillbaka, hela världen är så underbar!

har haft så bra dagar nu på sista tiden. bara myst ordentligt. var ut till axmar med hjärtat i fredags, träffade de såkallade "svärföräldrarna" (haha, vet att jag lät jättegammal nu), tror att det gick bra, det kändes så i alla fall. alltid lite extra hjärtklappning när man ska träffa föräldrarna för första gången :} låg ute i vårvik igår hela dagen i solen. råkade somna till där ett tag, och jäkla skönt var det ska ni veta! och på kvällen blev det lite ferre, med chirre och dirre, inte alls egentligen. men fest blev det, för hela slanten också ☺ idag har jag väl mått som jag förtjänar. resorb har varit min klart bästa kompis kan jag säga. det sista jag drack igår innan jag tokslockna och det första jag drack idag när jag slog upp ögonen. jag och prinsen tog bilen ner på stan och käkade lite gott innan vi åkte till vattnet och satte oss och mös ett tag :) ska ta och hoppa ner i loppkorgen alldeles strax. tänkte försöka komma upp i tid imorgon och göra något utav dagen istället för att sova bort hela. var bara det jag skulle säga. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0