You're a fool.

precis tryckt i mig lite frukost nu då, och det enda som saknas är en kopp kaffe.
kanske ska göra iordning lite. fast då kanske pappa vaknar, och då kommer han förmodligen inte bli glad. hmm vilket dilemma. kan ju alltid vänta en stund. aa, i alla fall måste jag ta kvart i 9 bussen idag eftersom vi börjar den underbara tiden 9.50. så jävla dålg tid så jag vet inte vart jag ska ta vägen. får väl sitta för själv på skolan då .. kanske plugga till provet? 

har ju coopertest idag också. känner att det kommer gå käpp rätt åt helvete om jag ska vara ärlig. konditionen, vart har du vägen?! aja, huvudsaken är väl att jag tar mig runt och att mina knän förhoppningsvis håller. kommer bli jobbigt annars. äh, det är väl bara att plugga in lurarna i öronen, sen kötta ba! typ. haha. näe. nu ska jag ta och göra mig iordning lite grann. typ fläta håret, byta om, dra på masken och packa väskan. OCH dricka kaffe. aamen, vi hörs väl sen då. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0