You can't hide.

kläder, pengar, skolan. allt leder till ångest.
varför ska det behöva vara så för? jag var lugn med det här tills hanna skrev och frågade vad jag skulle ha på mig på onsdag. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!? jag har för mycket kläder som leder till att jag inte har några kläder som helst att ha på mig. suck* sånt här gör bara att man tappar livsglädjen. eller ja. riktigt så dramatiskt är det ju egentligen inte, men det är heller inte långt ifrån. typ. 

så. vad måste jag göra? gå snyftandes till mamma och pappa och tigga pengar? nej. jag ska minsann riva ut hela min gerderob och förhoppningsvis hitta nånting jag kan ha på mig. eller kanske ta en tur på stan imorgon och kanske har turen med sig att man hittar något fint och notera, BILLIGT linne man kan slänga på sig. kanske. man vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0