Won't let me go to bed.

åååååååååh kuk i stjärten va trött jag är!
helt otroligt. vaknade halv 6 imorse och kunde verkligen inte somna om. eller ja. jag gjorde ju det till slut i alla fall, men det tog ju ett tag. ska ta och cykla in till staden om ett tag. ska fixa till mina naglar idag så de blir som jag vill ha dem. alltså inte vita tippar. nej. jag passar inte i sånt. 

och vad ska man ha för kläder på sig idag då? det ser ut som att det både ska börja regna och att det ska spricka upp och bli fint väder. skumt. jaja.

betalat räkningar nu på morgonkvisten har jag också gjort. inte skitkul direkt måste jag säga. men det var ju ett måste, satt-e. 358:- som jag bara tog farväl av. och ännu mer kommer det bli när jag ska inte till stan. trevligt! vill man vara fin får man lida pin ...
ja. ska ta och göra mig iordning nu i alla fall. så jag hinner in i tid. efter naglarna blir det till att svänga förbi både jill och angelica och ge de små liven lite lunch. fint. sen ska jag fan hem och sova igen. punkt slut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0