Visst du kan rycka på axlarna, spela ball.

jajo. sitter och kikar på pretty woman och trycker i mig choklad.
precis som en måndagkväll som denna ska vara. jag har aldrig sett den här filmen förr, och jag insåg att det är ju ändå en film som måste ses av alla. och än så länge är jag inte besviken heller. den är mysig på nå vis. kanske till och med kan bli en sån där favorit, av gammal modell såklart.

i alla fall. är fruktansvärt irriterad. visserligen har jag lugnat ner mig lite grann nu, men för ett tag sen var jag inte nådig med nånting. jag förstår mig inte på folk. inte konstigt att man blivit en robot när man omges av dåligheter hela tiden. näe. och sånt här får mig att bli deprimerad, på ett väldigt konstigt sätt. hjärnan sätts igång, och sen är det nästan kört. eller ja. deprimerad är väl fel ord egentligen. frustrerad kanske är mer passande. frustrerad över att det ens ska vara såhär. jag fattar verkligen inte. så jävla onödigt. men nu tänker inte jag vara sämre än någon annan. tar det där sen istället. nu ska jag ägna all min tid åt filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0