Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej.

ojoj vad stor bilden blev. men äh, det får vara så.
berätta ju igårkväll om att jag skickat in PArapporten till malin, och jag får VG i slutbetyg. wiiiiiiho! fyfan va skönt. då är det ur världen nu då alltså. känns underbart. och så fick jag svar från olle nu. jag klara det! fy helvete vad skönt! nu är det fan bara festen kvar! är alldeles för exalterad just nu. fyfan va skönt!

ska ta mig till bussen om ca en halvtimme. få lite papper påskrivna och sedan vandra mot jenny. lite halvnervös nu faktiskt om jag ska erkänna det själv. näemen det kommer gå finfint det där tror jag. hoppas det går fort bara, för jag vill hinna hem och sola lite grann. utnyttja det fina vädret lite. har ju redan dragit på mig bikinin så det är ju egentligen bara till att lägga sig sen när man kommer hem. sweet. näe. nu ska jag ta och kila. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0