Varje gång är som första gången vi sågs.

sitter med ett glas vitt och väntar på att jenny och michelle ska anlända.
de skulle ju komma vid tre, så de kommer väl snart hoppas jag. känner för lite sällskap faktiskt. måste i alla fall ge tusen tack till linn för den fina uppsättningen. fick jättemånga komplimanger på stan av folk jag inte ens känner?! alltid lika roligt. sminket är också gjort, och jag är så nöjd så. dock sitter jag här i mjukisbyxor just nu. haha. passande känner jag. men vafan. kan ju inte förstöra klänningen redan. 

får se när de dyker upp. blir lite kycklingsallad och mys här hemma innan vi drar på oss blåsorna och åker på bal. har känslan av att det kommer bli mysigt, trots vädret. bara det inte regnar är jag nöjd. ja näe. det här får duga för idag känner jag. broder kommer snart så måste ju hinna hälsa på honom också innan han flyr iväg igen. peace! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0