våran fina vattenpöl utanför huset, format...

img_3258 (MMS)

våran fina vattenpöl utanför huset, format som hjärta. va gulligt .. dagen har inte innehållit mycket. var upp till sessan vid lunch och gjorde iordning allting, hem sen. och när jag kommer hem så har brorsan varit här, och GETT mig sitt heiniken-linne <3 så gulligt av honom! åkte iväg och käka med mamsen på lilla saigon, kinesmat i mitt hjärta! och så var jag tvungen att ta mig ut på en springtur, annars hade jag fan somnat. 3,4 km är alltså avklarat idag. sweet! nu blir det fotboll för hela slanten barca-united. GLORY GLORY MAN UNITED! <3 vi höööööörs! p.s. ursäkta för en helt konstig text, men har inte haft någon lust att sitta vid datorn, så bloggar från phonen, och det blir ju lite konstiga inlägg då. aa. peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0