This is how we party, come on move your body.

satt och kikade runt på lite bhar alldeles nyss, och så hitta jag den här?! ↑
it's fucking awesome ju! partybh kallas den för, till er som inte visste det. jag var ju en av er för precis någon minut sen. visste verkligen inte om sånna här. men den är ju skitcool ju. hmm. kanske ska införskaffa en? eller njae. kanske onödigt, men fruktansvärt coolt. 

en sån här ska man ju alltså dra på sig på fredag nästa vecka till balklänningen. ↑
what up? så jävla vidriga att ha på sig så man vill ju egentligen bara kräkas av själva känslan. tänk er känslan att ha något där, men ändå inte. vidrigt! meeeeeeeeeeeeeeeen. vill man vara fin så får man lida pin. återigen borde det vara skottpengar på den som myntade det uttrycket. 

↑det här kan ju vara det sjukaste jag någonsin sett. vad hände? det ser vidrigt ut.
ser liksom ut som en träbh. right? budskapet med den här kan jag verkligen inte förstå mig på. kanske inte så konstigt heller med tanke på hur den ser ut. den här lära jag bara ta med för att den är så sjuk. usch ...




aa, i alla fall. det jag ville få sagt med det här är att jag har ångest över bhar. eller ja, det gäller väl mest till balen då min bh jag redan köpt är på tok för liten, och jag skulle behöva köpa ny. men nej. pengarna räcker inte till det. så jag ska ta och fixa och trixa lite med den som redan är min ägo, så får vi se vad det blir utav det. hmm, spännande. och jajustja! kan någon påminna mig om att ta med tutt-tejpen till skolan imorgon? tack på förhand. mvh. 

(bilderna är tagna från google.)

Kommentarer
Postat av: hanna olander

sv; hahaha! ja det är tur att du är med, sådär nu har jag fixat bort den där bullpullan. :'D btw, den översta bh;n finns på twilfit ;)

2011-05-04 @ 21:11:13
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0