There's a party in my head.

älskade HVT3b. 11 dagar kvar nu, inte ens det om man nu räknar bort den här dagen. 08-11. tiden har gått alldeles för fort. idag lämnade jag tillbaka nyckeln till mitt skåp, gjorde iordning kostnadsbladet och tömde lådan. känns fortfarande som att vi precis ska sluta ettan. gå på ett 10 veckors långt sommarlov. komma tillbaka i augusti och börja i tvåan. jag har en sådan seperationsångest, för jag vet att det kommer inte vara detsamma när vi väl går ut genom polhems dörrar. vissa kommer jag förmodligen inte se mer. känns sorgligt. ja, älskade HVT3b. det har varit en fin tid. ♥

vet att det här blev mitt fjärde inlägg för dagen. men jag kan helt enkelt inte sluta tänka på att vi kommer ta studenten nästa vecka. herregud. vi blir så stora! 





Kommentarer
Postat av: hanna

sv; ja moa, jag kommer då inte ha det där på mig, ser förjävlig ut. + att den är för stor, så den glider runt som ett cp. OCH kjol är inte min grejj. puss och hej :*

2011-05-30 @ 22:22:36
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0