Så du kan sväva över marken.

godkväll allesammans.
ligger här i soffan med staffan nu och myser. ja, han ligger på både mig och datorn, så om det här inlägget blir konstigt, med stavning och sånt där, så skyller jag på honom helt och hållet eftersom jag inte ser nånting av tangenterna. men mysigt är det, och det är ju huvudsaken!

skolan idag då alltså. satt och kikade på modevisningen på kultur- och stilhistorian, och även modevisningen från ikea när vi var där. efter det blev det idrott, skulle ju ha spelat brännboll, men eftersom vi endast var 6 stycken på lektionen fick vi slå lite, och sen spela 3 mot 3. kul var det i alla fall. dock besviken på alla puckon som inte dök upp idag .. men ja.

kom hem, slockna på soffan direkt innan maten den här gången? vad hände med det liksom? jag som alltid brukar somna EFTER maten, men inte idag inte. nejnej. var väl alldeles för trött för att hålla mig vaken så länge. knata i alla fall upp till sessan efter och tog en liten tur med henne. det var faktiskt riktigt skönt. hade ju slutat blåst så förbaskat då, så det var ju skönt ute? och nu har jag precis avnjutit ett avsnitt av grey's anatomy och off the map. blev lite kär, så ska alldeles strax krypa ner i sängen och kolla på någon mysig film. aa, jag vet. det är inte riktigt klokt att jag gått och blivit såhär "blöt" eller vad man nu säger. aja. ska kila nu. skriver mer imorgon. är ju ledig då satt-e. peace! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0