Ready or not.

29 maj, söndag, morsdag.
ja, en hektisk dag har ju det här varit då. var ut till mormor och morfar mitt på dagen och käkade med alla, verkligen alla också. åkte hem, kila upp till sessan, och därefter en springtur idag igen. riktigt skönt faktiskt. och nu sitter jag här. helt utslagen efter dagen. jösses.

imorgon är det skola. min enda dag där den här veckan. så jävla underbart så jag håller ju på och dör! och om tolv dagar kommer vi springa ut på polhems trappa och skrika GE MIG EN ÖL för fulla muggar. det känns nästan för sjukt för att vara sant. skönt, men läskigt på en och samma gång. är inte riktigt redo än för att sluta skolan. så ligger läget till i alla fall. och på onsdag tänker jag köra igång festligheterna med lite sköna brudar. peace!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; lugna dig nu va.

2011-05-30 @ 15:55:23
URL: http://jjustlike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0