Och nu sågs vi igen.

och nu, snart, alldeles strax är jag klar med allting vad gymnasiet har att erbjuda.
i alla fall i utbildningssyfte. så jävla underbart så jag håller ju på och dör. efter imorgon är jag alltså helt klar. känns riktigt jävla skönt, och sen är det alltså bara festen kvar?! helt sjukt att jag kommer springa ut på trappan på p1 om ca 4 veckor, om ens det liksom. helt fantastiskt. 

sitter och försöker lära mig mitt tal samtidigt som jag slänger ett öga på pirates of caribbean lite då och då. har suttit och skrivit upp en massa stödord som jag alltså ska försöka använda mig av imorgon. jomen, önska mig lycka till då! 

ska åka in till skolan på kvart i 9 bussen imornbitti har jag tänkt mig, just för att göra iordning mina kort till talet, skriva ut lite papper, och även lämna in dokumentationen på min studentklänning. sen så. ska jag bara skriva klart ekonomin sen är jag helt klar. går i skolan från 12.00 - 14.00 imorgon, alltså en kortdag. och inte klagar jag för det inte. riktigt skönt. näe. nu ska jag minsann ta och lära mig mitt tal så det sitter till imorgon. skriver väl mer när jag kommer hem. peace! 

(bilden är ju självklart tagen från google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0