Och fast du tycker du lyckas, vet jag i alla fall.

godmorgon allesammans.
eller ja, god och god vet jag inte om jag riktigt kan säga. skulle helst av allt vilja ligga kvar i sängen hela dagen. men nejnej. ska in till skolan och bli stylade. wiiiho. näe. känner mig inte alldeles för entusiastisk över det hela. 

i alla fall. tvättade ju min balklänning igår som ni säkert minns. och ALLA fläckar gick bort! fyfan va skönt! då blir klänningen ett fint minne trots allt. gud va skönt. frågan är ju då bara om jag ska ta med den till skolan och fålla om den. på yttertyget alltså. eftersom den kanten var ganska upptrampad. men näe. jag komer ju aldrig mer använda klänningen, och vad gör det då om jag har en trasig fåll? 

jaja. ska väl ta och göra mig iordning då. åh herregud va jobbigt. känner inte alls för det. plus att deet blåser alldeles för mycket ute också. till vilken nytta? kan man ju undra. näe, kila nu skriva sen. peace! 



hemoröjder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0