Och du försöker hålla masken.

godkväll min fina läsare.
aa, så kanske man skriver om man har ett läsarantal som ligger upp mot 1000 läsare per dag. men nej. jag kör på det ändå. kom hem för va en 45 minuter kanske? nånting sånt är det i alla fall. missade desperate idag, så sitter och kikar på cougar nu under tiden jag skriver. 

har ju haft modevisning idag. och vi har sammanlagt visat våra klänningar för 400 människor. riktigt roligt faktiskt. och jag älskar verkligen att jag blir helt crazy på alla visningar vi haft. eller ja. jag personligen blir ju inte crazy, men mina frisyrer och sminkningar är alltid annorlunda från andras. och det är ju så det ska vara också. för då kan man gå ut och visa allting och inte vara sig själv. 

nu blir det till att kika klart på det här, sen måste jag fan försöka få ur rufset i mitt hår. och därefter blir det nog bums i säng. sköööööönt känner jag. krypa ner och kika på film, eller kanske SOA. vet inte riktigt än. aja. det här får räcka för idag. peace! 


syns ju i alla fall att jag sticker ut ur mängden i min fina sverige-klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0