Men när du strippar och klär av dig är det samma grej.

måste erkänna att jag fick lite panik där ett tag, men nuså.
har hunnit tagit något andetag nu. höll ju praktiskt taget andan under hela tiden. åh herregud. fick ju reda på att man lära vara minst 10 stycken per lag till brännbollen, och vi är ju nio i klassen. därav paniken jag fick. men nu är i alla fall sanna med, och kanske några fler. förhoppningsvis. men ja. nu kan jag alltså lugna ner mig igen. 

ja, så ska man alltså försöka få tag i nånting grönt att ha på sig till vattenkriget då. hmm. jag har inget grönt. och jag kommer förmodligen inte köpa något grönt heller för den delen. kanske fråga bror om jag får låna hans heineken-linne då. om jag får vill säga. det vet man ju aldrig heller. men man kan ju i alla fall fråga. 

näe. nu ska jag kanske försöka göra nå nytta. eller ja. finns ingen nytta att göra nu heller eftersom jag är klar med skolan, och det är även städat på rummet och gräsmattan klippt. så, vad gör man en vacker dag som denna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0