Löspäls - check!

jag är så fruktansvärt less så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen riktigt.
gjorde ju klar den där äckliga religionsuppgiften som jag prata om förr, den kommer ni ihåg va? fick i alla fall tillbaka den idag, och jag måste göra om den. jag hade fuskat enligt min lärare. han sa att jag hade kopierat hela texten och klistrat ihop från olika hemsidor. bara det att jag satt och skrev om varenda liten stavelse till mina egna ord när jag gjorde den äckliga jävla uppgiften. men, gör jag den inte får jag IG i kursen, och då får jag inte ett slutgiltigt betyg, utan bara en betygshandling. så det är väl bara att börja om då, och skriva om allting igen. så äckligt jävla less! aa, ni förstår varför jag är less ..?

det var i alla fall min enda lektion idag. religion. efter det gick jag och michelle till olander och malms fritidsgård för att sätta i löspäls och skriva årsredovisningen till vårt företag. och nu kan även jag sätta i löshår. gjorde fläta och sydde i på michelle. nu då hanna! haha. men i alla fall. årsredovisningen gick ju käpp rätt åt helvete. hur hade de tänkt att vi ens skulle förstå lite grann av det som stod på det där pappret? herregud. cpgrejer. en bra sak är i alla fall att jag har långt hår igen. fruktansvärt långt hår!? 50 cm, kom vi fram till det michelle? aa, riktigt långt i alla fall. men det måste ju vara långt till baluppsättningen. kommer ju ha lockigt, så det krävs att det är långt så det inte blir alltför kort när man lockar det. så fint så! 

ja, det är väl det enda positiva idag. eller ja. fick ju hämta ut mina skor idag också som jag lämnade in. dragkedjan gick ju sönder igen, så gick dit för att reklamera de, men då frågade expiditen om jag jättegärna ville ha just de där skorna och att de kunde lämna de till skomakarn i sånna fall. så, de har jag alltså hämtat ut idag. smörjt in dragkedjan med lite skofett för att de ska vara enklare att dra upp när det väl gäller. och jag kommer inte använda de heller förran det gäller. vilket är nästa fredag by the way. aja. nu måste jag fortsätta plugga om jag ska bli klar någon gång. peace! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0