Kan det va därför du blir obekväm när.

nu är jag less på precis allting. verkligen.
har precis suttit och skrivit om PArapporten och skickat in den, för att få det starka VG jag tycker att jag förtjänar. hoppas malin tycker detsamma bara. så nu så. är jag klar. och jag dödar olle om han satt IG på mig i religion även fast han sa att jag klarat mig igår, men man vet ju aldrig med honom ... skitgubbe!

är i alla fall inte på nå alls bra humör. trött, less. tror jag börjar få feber, då blir jag jämt såhär. kommer väl gå och sova snart tror jag. ska bara ta nånting att äta först. ska ju ta kvart i 10 bussen in till stan imorgon och köra på en brasiliansk vaxning för första gången i både mitt och jennys liv. spännande. kommer nog inte vara smärtfritt, men hey. min smärtgräns är ju skyhög ... haha! jomen faktiskt. det kommer säkert gå finfint! näe. nu blire nånting till magen sen sussa. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0