Jag vet hur du ser ut i inga kläder.

ja, jag fortsätter väl knapra mina piller då..
gick upp alldeles för tidigt idag känner jag. och varför då kan man ju undra när jag är helt ledig? ska in till skolan och göra klar alla smågrejer. duktig sådär jag. ska även försöka komma ihåg att ta med mina APUpapper så jag får de påskrivna, så jag kan lämna in de och få mina pengar. blir i alla fall att vandra hem till hanna när hon känner sig klar med sin balklänning. ska försöka hjälpa henne att bli klar med lite arbeten. så tänkte även jag skriva om min PArapport, så jag får mitt VG i betyg som jag ska ha. 

får se när jag kommer hem idag. vet man ju inte riktigt. ska ju försöka bli klar med så mycket som möjligt är det tänkt. aja. nu ska jag ta och göra mig iordning, så jag kan åka in till stan. hörs kanske senare. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0