Jag glömmer aldrig dina hemligheter.

jamen godmorgon då! eller ska man kanske säga god förmiddag?
nyss klivit upp ur sängen typ, har hunnit slängt i mig lite frukost, och alldeles strax sa jag knata iväg upp till kusarna och luncha. börjar ju 14.10 idag så det blev en härlig sovmorgon. första gången jag inte åker in tidigare till skolan en måndag. men nu när man ändå är klar med allting, så kan man lika gärna stanna hemma och sova. sweet!

ja, och nu har man alltså blivit snorförskyld till råga på allt. det räckte helt enkelt inte med feber, utan man skulle bli förskyld också. kul liv ... undrar hur det kommer bli efter imorgon när man slutar käka antibiotika. saknar min köttnacke och att inte behöva vara sjuk på grund av den. eller? näe. det gör jag kanske inte alls. 

aja. det är väl lika bra att kila upp dit nu och göra iordning allting som ska göras, så kan jag bara komma hem och chilla sen. underbart! ska ta med mig både bal- och studentklänningen nu till skolan. måste fålla balklänningen en gång till eftersom fodret var för långt sist och vi var tvugna att klippa upp det lite fort. sen studentklänningen ska jag ju gå med imorgon på modevisningen i p1 klockan 18.00. aa jag gjorde nyss reklam för modevisningen. kom och kika vettja?! näe. kila vare ja! peace! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0