I'm just gonna move, a whole new attitud.

okej, tydligen har jag kommit tillbaka nu då.
och det är väl pretty awesome det! nu så har jag fått ordning på mitt liv igen. endast två pyttesmå saker kvar i skolan, sen är klar med skiten! underbart! ska alldeles strax dra på mig lite kläder. vet dock inte vad för kläder, för de pratar ju om att det ska regna idag. fuck på det .. får väl besöka solarieöarna idag då. 

vi var ju i alla fall till huvudstaden igår. det var en riktigt fin dag. fick dock en sån jävla migrän på hemvägen, så jag slockna på en gång när jag kom hem. efter ett maxmål, några ipren, lite sömn och två rostade började den försvinna i alla fall, men vad gjorde det. somna om lite fort sen i alla fall. 

idag är det nationella i engelska b. listening & reading. kommer gå bra, jaaaaa!? näe. det kommer det fan inte göra. menmen. det är smällar man får ta det. blir till att sola efter det, måste ju bli brun till imorgon. får se om jag hinner skriva nånting över huvudtaget imorgon. ska till sätra halv 11 och fixa håret, därefter blir det ner på stan och fixa sminket, sen hem och käka och dricka lite vin, sen är det nämligen bal på slottet. eller ja, engeltofta, men det är ju ungefär samma sak, eller? aja. nu ska jag bajsa sen dra på mig lite kläder. kanske skriver mer ikväll, kanske inte! peace! 



islatten och bikinin kan lätt vara de bästa köpen jag gjort på ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0