I think you're cute, but I really think that you should know.

godmorgon godmorgon!
måndag idag då alltså. hade ställt klockan på 7, men vaknade kl 6 istället. inte så konstigt med tänke på att jag sovit som en påse nötter inatt. helt plötsligt fick jag asont i hålet där i mitten av örat som jag har. helt inflammerad och jag fatta inte vafan det kom ifrån?! det är nånting som händer med min kropp. kan det snälla bli 10 maj gärna nu på en gång? läskigt. 

ska väl ta och cykla in till staden lite senare. ska ju träna med mich. synd bara att det är så fruktansvärt kallt ute. vad hände med det liksom? typ 2,6 grader när jag gick upp. hmm. men det är väl bara till att dra på sig lite kläder det och se glad ut. det är ju faktiskt ganska dumt att klaga egentligen. blir ju inte direkt bättre av det. 

och jag kom på nu att jag måste verkligen städa rummet igen. soffan som jag gjorde iordning för ett tag sen, är numera en vertikal garderob igen. men jag finner ingen ork till det. kanske för att det är det minst viktiga i mitt liv just nu. men ändå. det är ofräscht. måste ta tag i det. kanske när jag kommer hem från skolan idag. men lovar absolit ingenting. näe. nu ska jag ta och pyssla lite. göra mig iordning lite halvt. packa väskan och så. peace! 



whaaat up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0