I don't need you och your brand new Benz, or your boojy friends.

att medicin ska kosta så fruktansvärt mycket pengar då?!
herregud! man blir ju näst intill ruinerad. var och hämta ut min medicin idag (kan komma till allting snart), och 670 spänn betala vi för en salva och tabletter. vad i helvete!? tur att pappsen är snäll så han kunde betala ♥

men i alla fall. har ju inte sagt något till er övriga som inte vet om det. men var ju till hudmottagningen i tisdags. de två första läkarna jag träffade trodde ju att jag hade hudcancer. whaaaad up med det liksom?! men det var det i alla fall inte. hade någon jävla bakterie eller allergi mot ja, gud vet vad. så har fått antibiotikatabletter nu igen, plus en bakteriedödande salva som jag ska använda till det försvinner. så det är ju bara att hoppas på det bästa nu då alltså. kommer börja med allting på lördag eftersom det är bal imorgon, och det är ju lika bra att köra all in nu på den här kuren, så jag inte förstör den som jag gjorde med den förra när man kanske drack typ 7 öl för mycket än vad jag egentligen skulle gjort. menmen. 

ja. nationella i engelska b idag. sista delen. guuuuuuuuuuuuuuuuud, så skönt. och sen fick man sluta. käka lite pannkaka innan man vandrade mot olle för att kolla så han fått in mina uppgifter som jag skickade. och sen vidare mot solarieöarna. 

nu sitter jag mest och gör absolut ingenting. och så kommer nog den här dagen fortsätta. det är tänkt att jag ska skriva klart ekonomin, men jag vet inte riktigt om jag orkar. tänkte ta en pluggdag lördag och söndag. men vi får se. jag kanske ändrar mig. kanske inte. aja. vi hörs. peace! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0