I don't need love looking like diamonds.

god jäkla morgon då partypeople.
lite besviken på vädret idag bara. kunde inte vara fint väder när vi ska på bal. nejdå. då ska det vara grått och tråkigt och säkert svinkallt (har ju inte ens lyckats gått ut ur sovrummet än), så det kommer säkert vara typ 7 grader idag .. kul liv. näe, inte ett dugg. 

sitter och försöker vakna till liv med hjälp av musik, men tror inte riktigt att det hjälper, så jag får väl hälla i mig en kanna kaffe då. lika bra det. ska väl ta och ladda upp kameran med batteri också tänkte jag. det är tänkt att jag ska ta kvart i tio bussen härifrån till stan för att sen ta mig vidare mot sätra, mitt gamla hood, och fixa håret. eller ja, linn min fina gamla vän ska fixa det på mig. sweet. 

näe. nu ska jag ta och kila. förbereda mig inför dagens bravader. kommer bli en satan låååååååång dag känner jag på mig. men smäller man får ta. skriver mer imorgon. peace! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0